werkwijze

Kunnen we helpen?


Stel gerust een vraag of vul het formulier in voor een consult met een van onze specialisten.

Gedreven en professioneel

Hoe wij werken: een stappenplan


1

Stap 1

Als eerste komen we bij U thuis voor een intakegesprek van ongeveer anderhalf uur om kennis te maken. We brengen hierin samen met U in kaart welke zorg U nodig heeft. U kunt in dit gesprek natuurlijk ook Uw voorkeur uitspreken voor het type assistent waarbij U zich prettig voelt.

2

Stap 2

We zetten vervolgens voor U op een rij welke zorg u van ons krijgt in een zorgdossier met weekschema. Ook maken we een kostenindicatie. Deze bespreken we dan telefonisch met U. Als U met Zuster in Huis verder wilt, stellen we een overeenkomst op waarin we de gemaakte afspraken vastleggen.

3

Stap 3

Onze recruiters starten nu met de werving en selectie van een assistent die past bij U en Uw interesses. Indien nodig beschikt de assistent ook over een specifieke expertise. Dat doen we samen met collega-recruiters in het land van herkomst. We nemen twee interviews af met de assistent en gaan de referenties na.

4

Stap 4

We stellen vervolgens een of twee kandidaten aan U voor met wie U kunt kennismaken en andersom. De kennismaking gebeurt via WhatsApp videobellen en U kiest dan de kandidaat die gevoelsmatig het beste bij U past.

Maak kennis met ons team

Met een bevlogen team professionals, regelen we elke dag de beste zorg in huis voor u. Zodat u kunt blijven waar u bent.

5

Stap 5

Is de match aan beide kanten succesvol dan stellen wij alle documenten op voor de plaatsing, regelen we de verzekeringen en sturen we U het contract toe.

6

Stap 6

Wanneer alle documenten zijn getekend dan plannen en organiseren we in overleg met U de reis van de assistent naar Belgiƫ. U krijgt van ons alle informatie waarmee U zich goed kunt voorbereiden op de komst van Uw persoonlijke assistent.

7

Stap 7

Een zorgmanager van Zuster in Huis werkt samen met U de assistent in. Zij belt regelmatig om te horen of het weekschema nog voldoet en of de zorg naar tevredenheid is. De recruiter onderhoudt het contact met de assistent om te kijken of er bij haar nog zaken leven.

 

8

Stap 8

Tot slot kunt U altijd bellen met uw recruiter als U vragen heeft. Maandelijks krijgt U van ons een factuur.

 

Bekijk de video